NAŠA ZGODBA
Asortiman Vrhunskega Interierja
AVI = Agencija Vrhunskih Idej, ki že več kot 14 let organizira vrhunske dogodke.
Na čelu posadke AVIona sta Katja Mlakar in Domen Mavrič. Več o AVIonskih projektih si lahko preberete na www.avi.si
Zdaj smo poleg glavnega AVIona, ki organizira dogodke po vsej Sloveniji in tudi v sosednjih državah, odprli tudi linijo AVI rental. Veliko kosov pohištva, dekoracije ..., ki jih uporabljamo za svoje dogodke, lahko za Vaš dogodek najamete tudi vi.
AVI RENTAL = Asortiman Vrhunskega Interierja za najem.
Organizirate piknik, rojstnodnevno zabavo, družinsko srečanje, obletnico, novoletno zabavo ... tako za podjetja kot zasebne namene ... vabljeni, da pobrskate med ponudbo AVI.
Kdo je Katja Mlakar?
Kreativna direktorica
Vem, kako je pred kamero in kako za njo.
Kaj odgovoriti, ko se nate zgrnejo novinarska vprašanja, in kaj vprašati, da izbrskaš tisto res pravo stvar.
Jasno mi je, kaj je dobro povedati in kaj ne. In kaj storiti, da si utreš pot na časopisne strani. Kako pripraviti dogodek, da bodo prišli vsi tisti, ki tja morajo priti.
Lahko sem vprašana ali izpraševalka, tudi povezovalka, organizatorka, promotorka…
Da sem prišla do teh vrstic, ki naj bi ujele moje bistvo, sem prehodila kar nekaj medijskih kilometrov.
23 let je od takrat, ko sem začela voditi oddajo Pod klobukom na TVSLO (vodila sem jo do leta 2001), 21 let od takrat, ko sem postala desna roka Maria Galuniča, 15 let od diplome na Fakulteti za družbene vede, kjer so mi dali tudi teoretično znanje.
Zato dobro vem, kam grem in kaj vse moram postoriti med potjo, da se bodo moje in vaše zgodbe dobro iztekle.


Kdo je Domen Mavrič?
Direktor za razvoj poslovanja
Želja postati novinar, piarovec, organizator velikih dogodkov, skratka nekdo, ki nikoli ne miruje, sega v zgodnja otroška leta, ko sem z napetimi ušesi in široko odprtimi očmi spremljal dogajanje okoli sebe – od nepomembnih političnih zadev, pa vse tja do zanimivih športnih dogodkov, koncertov, gledaliških predstav, tračev o znanih slovenskih obrazih in še bi lahko našteval.
Televizija, tisk, radio, internet…
vse je z leti zlezlo pod kožo.
Tako že kar nekaj let počnem tisto, kar sem si vedno želel – pišem, raziskujem, ustvarjam, organiziram, vsak dan spoznavam nove ljudi, se učim na svojih in tujih napakah ter obenem vsak dan nabiram nove izkušnje.
Vsak nov projekt mi predstavlja poseben izziv, ki ga je potrebno izpeljati ne samo več kot 110 odstotno, pač pa predvsem s pristopom, da je vsak naročnik s končnim rezultatom vidno zadovoljen.